MEIZU 16th and ONEPLUS 7 PRO Camera Photo Comparison Camera Photo Compare

By admin

21 thoughts on “MEIZU 16th and ONEPLUS 7 PRO Camera Photo Comparison Camera Photo Compare”
  1. Ya hocam eline sağlık da Meizu alttaki mi üstteki mi ben anlamadım. Alttaki fotolar çok net daha iyi. Onların bitişiğinde "7 PRO" yazdığı için ben onları OnePlus zannettim. Ama yorumlarda herkes Meizu daha iyi demiş. O olayı keşke öyle yapmasaymışın. Yine de emeğine sağlık.

  2. Hocam kanalinizi ilgiyle takip ediyoruz ozellilkler gozunuze yakinlastirma yaptiginizda bariz olarak meizu onde fotolarda bazen meizu bazen 7pro onde video icin ne soyleyebilirsiniz simdiye kadar izledigim tum videolarda meizu fiyatiyla onde gidiyor bence diger tum telefonlara gore mesela p20 proya gore daha iyi ilk on yapsaniz listenizi cok merak ediyorum bu soruyu size sorma sebebim ise kendi cabalarinizla yaptiginiz diger kanallara buyum cogunluguna gore daha adaletli karsilastirma yapmaniz tesekkurler

  3. abi Allah rızası için meizu 16th ile LG G7 yi ses, ekran, kamera, kulaklık sesi gibi yönlerini kıyaslar mısın aynı redmi note 7 ile GM 9 pro nun böyle özelliklerini ayrı ayrı değerlendirdiğin gibi

  4. Eline emeğine sağlık yakında çıkacak olan 16s Pro/16T ile Op7 Pro kıyaslamasını da görmek isteriz.

  5. şoktayım şu anda, mümkün değil ya böyle bişey oneplus 7 pro bu kadar kötü çekmiyor iki cihazı da kullandım şoktayım

  6. Abi lg g7 yi test ettim kamera gerçekten çok kötü , detaylar sıfır ve sarı bir tonla çekiyor , meizu16 th da hiç doygunluk yok ISO yu hep yükseltmiş, yeşil tonlarda detay sıfır, Samsung s8 inceledim kamera anlamında ikisindende iyi tek eksik mono hoparlör ve eski bir cihaz. Elimde p9 lite 2017 var mağazaya gidip denedim 2500 fiyat bandındaki cihazlarla ve sonuç çoğundan iyi çekiyor, redmi note 7 , mi8 lite falan zaten kamera anlamında gerçekten umdugum gibi çıkmadı. 32 GB hafıza kartı alıp kullanmaya devam edicem. Yada sonra eski bir amiral gemisi alicam (Samsung veya Huawei)

  7. Abim Abilerin abisi Türkiyeye dönmeni dört gözle bekliyoruz mi 9t ses karşılaştırması için Demphra dimelo çal ama g7 de ki gibi 🙂

  8. MEIZU 16th ve LG G7 İkisininde özellikleri ve fiyatları birbirine yakın hangisini alsam sence daha iyi

  9. Eline sağlık abi güzel karşılaştırma olmuş bence meizu aradaki fiyat farkı kadar kamerada fark yok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *